lördag, september 04, 2010

Upprepat och omgjort.....( då räcker garnet längre)

Hos Sannes Småsaker hittade jag denna vackra sjal!!!! Och efter som jag har repat upp minst en av mina sjalar, (jag ska  repa upp nr 2 oxå) så tänkte jag att just en sån här sjal vill jag göra.

Här är då början på min sjal.... det som syns till vänster i bild är min "traveling woman" som jag repar upp för att den blev lite liten. Det här mönstret var lite lättare då det redan är översatt till svenska, det andra fick jag översätta själv med hjälp av google och min son och naturligtvis de snälla "bloggarna" som bistår med sin kunskap.

"Gubben" har landat i smögen... äter fisk och har det riktigt trevligt med sina arbetskamrater....men jag klarar mej... ( är inte ett dugg avundsjuk, hmmm).
Nu är det väl dax för sängen, ska upp skapligt tidigt imorgon, Kolmården väntar på oss. ( Och familjerna som vi ska åka med) Ska bara kolla att de familjemedlemmarna som ska vara hemma inatt är hemma!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar