måndag, oktober 04, 2010

Då kom man överens med datorn igen då.....

Japp, så nu kommer bilderna som skulle ha visats igår....

Skaftet på sockorna x 2....

En spishandduk med en dalmatin på, broderiet kommer från Embroidery library.

Detta broderi kommer oxå därifrån.

Och ett nytt kalas blir det.... Karl fyller 7 år och Jonas vill ge en personlig handduk. Karl gillar "monstertrucks"!

Albins kompis Hubble frågade om jag kunde fixa hans tröjor... och det kunde jag väl.... 3 tröjor är nu namnade.

Hälarna på Albins sockor blev gjorda medan jag väntade på att namnen skulle bli klara. Sen satt Jag en stund framför tv:n oxå.....Ingen sykväll ikväll, farmor är sjuk och Katta på kurs.....

Sedan sökte jag lite på nätet, hittade denna söta hunden av rasen Petite Basset Griffon Vendeén. Nu har jag köpt broderiet och ska vid tillfälle prova hur det ser ut och hur stort det blir.
Det blev lite bilder ikväll, allt kan väl inte gå sönder....datorn igår och telefonen idag. Eller gå sönder... det blev väl nåt avbrott på "linjen"... vad vet jag. men telefonen är iallafall VÄLDIGT knasig... den lämnas i imorgon. Man har visst blivit beroende....!!!??
Kram


2 kommentarer:

  1. Nu blir jag (/vi ) väldigt imponerade......du hittade en Petite !!! Och en sådan jättebra bild , så likt . Du kan ju jämföra med mina Ajaxbilder på bloggen. Hoppas bilden blir bra när du syr också. Väntar med spänning på resultatet. Kram Eva

    SvaraRadera