fredag, oktober 15, 2010

Fredags mys!!!!

Ikväll har vi samlats hela familjen.... alla 3 pojkarna ville oxå delta ... vi har haft filmkväll!!! Det brukar vara svårt att samsas om vilken/vilka filmer vi ska se. Det ska ju passa alla....så det blev en barnfilm om Alvin och gänget och en familje film med  Jackie Chan ( tror det stavas så).
Chips och popcorn med lite läsk blev det oxå. Jättemysigt!!!! Det gäller att passa på, snart gör dom bara egna saker och vill kanske inte umgås med mamma och pappa....

Och eftersom vi satt hemma i vardagsrummet och jag hade min fåtölj... så kunde jag sticka lite på sockorna under tiden..... (det gör man ju inte på bio precis) nu är det bara några cm kvar sen minskar jag för tån.

Kram

3 kommentarer:

  1. dom blir så fina! gillar det där garnet RIKTIGT mycket!

    SvaraRadera
  2. Så fina sockar!
    Mysigt med filmkväll. Hm....känner igen det där med oenighet kring vilken film man ska se.
    Mina busungar har också svårt att samsas kring detta! ;)

    SvaraRadera