fredag, oktober 08, 2010

Nu är det fredag igen.....

.. och det gick så himla fort, vart tog veckan vägen??  Ja i vilket fall som helst så hade jag lite lust och tid......
..att sitta vid symaskinen. jag broderade ett nytt örngott. jag gillar verkligen detta broderi, det är så himla fint och välgjort, ser nästan ut som ett fotografi.
Närbild.

Sen tog jag tag i min stickning... den här halsduken som jag började på igår.... lite "tråkig" tycker jag att det är att sticka raka stycken som dessutom ska bli långa, ca 75 cm..... sen ska det stickas resår med knapphål i.... det blir nog fint när det är klart. Men det är väl detta som kallas UFO:s., jag har läst om såna hos andra blogar. Nu ska jag sätta mej framför tv:n en stund så det blir väl några varv till....

Kram

1 kommentar:

  1. TOPPEN Bettan !!!!! Precis exakt så !!!Och jättesnygg färg också !!! Kram Eva med flera

    SvaraRadera