måndag, november 01, 2010

Åh jag glömde visst....

Jag har fått en award av Par i stickor...
motivering: som skriver med värme om allt möjligt.

Jag blev jätteglad !!
Nu ska jag själv skriva om 3 saker som ligger mej varmt om hjärtat.
Min familj (inkl mamma och mina syskon m.fam.)
Mina hobbies ( ni vet sy maskinen och allt garn med stickor och virknålar)
Alla trevliga medmänniskor, och glada miner.

Sen är det så att jag själv ska ge denna vidare... men nu är det så att jag har såå svårt att lista bara några... så alla i min sidebar får hämta denna award, eftersom jag gillar alla bloggar i min sidebar väldigt myclet.( annars hade ni inte varit där) Ni ger så mycket inspiration och jag blir så glad när jag sitter och läser era bloggar.
Så varsågod och ta för er!!!
Kram

1 kommentar:

  1. Tjenare. Länge sen sist jag lämnade några ord. Sitter och kollar in mina favoriter nu på morgonen och se vad jag hittar och kan hämta här då ;) Får tack så väldigt mycke för dom vänliga orden och att jag finns bland dina "favvo" bloggar.
    Du är också en av mina när det gäller handarbeten, fast jag nu inte skriver och kommenterar utan bara kikar.
    Min blogg är under en ny uppbyggnad och när den är klar kommer du att vara med på den;) så klart.
    Det är så många som tycker att min "elväska" är så tuff med namnet på:):)
    Ha det gott så länge.
    Kram,BI

    SvaraRadera