söndag, november 14, 2010

Fotboll och lite stickning....

..blev det idag. Tyvärr ingen bild på sjalen....  (glömde). (Jag vet inte om ni ser bilden på vampyren den försvann visst på "nåt sätt" när jag fixade in den...)


Men sytt har jag gjort... En vampyr... jag fick en beställning på ett örngott med mumien på och då hittade jag
 .det här broderiet  i mina gömmor, jag visste nog att det fanns men vissa saker faller i glömska!!!!
 Så örngottet blev sytt och jag tyckte det var jättekul att se hur monstren växer fram... när jag växte upp fanns alla dessa monster som tv program.
Närbild på mumien, jag vet inte om barn och ungdomar har sett dessa idag.... tyyp som "skräckfilm" som jag såg det. (det är väl andra "skräckisar" dom tittar på??)
Jag har funderingar på aatt sy nåt mer monster.... bra "kill" present.

1 kommentar:

  1. Men hur mycket mönster finns det egentligen !!! Du kan ju verkligen anpassa dig efter ALLA önskemål. Ja, jag vet ju. Kram Eva

    SvaraRadera