måndag, november 15, 2010

Ja då har det varit sykväll....

..och jag har "tokat" till allting!!!!!!  Nejdå inte så farligt men jag skulle lägga in bilder här.......

Och jag lyckades fixa till det så pass att jag inte får fram några bilder alls. Synd, för jag hade sytt en snygg bil på en handduk  och en Hallo Kitty på en annan. Sen hade jag börjat sticka på ett par sockor i grönt och melerat grön ( som Jonas inte ville ha)  till mej själv...... Ja då blir det ingen bild i dag/kväll. Håll tillgodo med  mitt korta inlägg istället....  Kanske kan få till bilder imorgon...
Jiippiiii!!!! Jag klarade det!!! Här kommer dom..bilderna!! BILEN
                                                           Hallo Kitty......
Och sockorna! Jag gillar iallafall färgen på det melerade garnet. Skaften är klara resten blir nog färdigt inom kort ... tror jag iaf.

Kram

4 kommentarer:

  1. Vad smart du är som stickat jämsides.Och vilket vrålåk, en riktig 50talare !!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är på att fixa till det så du fick med bilderna.
    Och dina alster är som alltid jättefina.

    SvaraRadera
  3. Vad fint det blev. en fråga var har du lyckats få tag på Hello Kitty?
    Ha fortsatt bra vecka.

    SvaraRadera
  4. Måste tacka dej för hjälpen jag lyckades med att lada ner det till slut.
    TACK
    Kramisar

    SvaraRadera