tisdag, november 02, 2010

Jag fortsätter där....

..jag slutade igår. Kände mej inte riktigt färdig så det blev ett par Kitty till.
 En söt liten i turkos/grönt....
 ..och en i blå/lila. När jag sitter vid min maskin så "poppar" det upp en massa "snygga" saker som jag vill göra. Men nu är det väl så att det är lite ju som står först på listan... jag har några "tomte"handdukar kvar att göra....
'
Det var meningen att det skulle ligga en bild HÄR.... på den svarta "fuskollen". Men det gör det INTE!! Jag glömde fotografera den....men mottagaren blev jätteglad. Jag tycker att passformen var alldeles jättebra så jag har beslutat att göra en "olle" till mej själv. Den blir i grönmelerad "Big Verona" från ICA. Lagom varm och den kliar INTE.
Nu blir det en stund framför tv:n....

Kram

2 kommentarer:

  1. Nä, det får absolut inte klia om man ska ha det runt halsen.
    Dina kissar är jättesöta!

    SvaraRadera
  2. Så söta Kittys! =)
    Ollen ser ut att bli gättehärlig! Grönt råkar vara min favoritfärg! =)

    SvaraRadera