onsdag, december 29, 2010

Bara en bild idag!!

Och den är tagen på min fotpall... för där ligger mina projekt.....
I bakrunden min tröja, ja det blev 1 stycken fläta idag à 14 varv. Sen började jag på ett par sockor  i lovikka modell. Jag fick lite rött garn över efter vantarna så jag tänkte passa på... det går fort  och lätt att sticka. Jag ska nog ge bort dom här när dom är klara... jag tror att min mamma ska få dom. Hon är lite kall om fötterna ibland. Dessutom gillar hon rött.
Vantarna gav jag bort idag... de var till min arbetskamrat Anki, hon hade hål i sina gamla vantar och frös lite om fingrarna när vi gick till jobbet.
Därför behövde hon NYA vantar. Anki blev väldigt glad för vantarna, dessutom vet jag att hon gillar färgen...RÖD med inslag av svart och vitt.
Nu blir det sängen...

Kram

4 kommentarer:

  1. Vad snabb och duktig du är!
    Det ska bli sängen här också nu.
    Hoppas du sover gott :-)

    SvaraRadera
  2. Önskar jag hade lite av din snabbhet.

    SvaraRadera
  3. Hur snabbt stickar du egentligen ??! Jag är så imponerad. Sen måste jag berätta att jag fick ett telefonsamtal från "vårt" hundpensionat och det var hon som fick Bernersennen-örngottet du sydde.Hon var såååååååå glad och imponerad över konstverket du sytt !!! Visst är det kul när man får uppskattning. Ha det gott årets sista dagar !! Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Hej skall du slå alla rekord iår
    HAHAHA
    Önskar dej Gott Nytt år 2011
    Kram Antonija

    SvaraRadera