torsdag, december 09, 2010

Lucka 9!!!

Idag tror jag att man ska lägga fisken i lut....Det gör man väl på Anna dagen?? Jag gillar inte lutfisk så varför jag kommer ihåg detta är för mej en gåta.
 Nr 9 alltså...vad kan det vara????
 Små fina plastpärlor... mycket finare i verkligheten.. svårt att fotografera med blixt ibland.
 Mina sockor... dom har jag stickat lite på när vi satt hos frissan... vi blev klippta HELA familjen idag och vi är SÅ fina!!!
 Min "nya" look, lite som förragången.. jag blev så himla nöjd och den har hållit  i 9 veckor... hon är BRA min frissa, gör alltid som jag vill!!
 Tsss.. Philip, hot, hot, hot..... en riktig tjejmagnet!!!!
Och min Albin!!!! Kortare än kortast!!!Nu har frissan klippt fram hans rätta hårfärg... den är blond... nu ska vi köpa lite färg.... han vill bli brunhårig. Jonas hann somna innan kameran kom fram och "gubben" hade ingen lust att bli fotad.. får väl ta en bild vid senare tillfälle.... Nu är man lite seg och trött. jobbigt att bli klippt och vänta på att alla ska bli klara...

Kram

3 kommentarer:

  1. Vad fina ni blev ! Och du är ursnygg i din korta frisyr. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Det sitter i mitt huvud med; på Anna dagen ska lutfisken läggas i blöt! Och jag har aldrig ens smakat!
    Härlig färgställning på sockorna och ni blev fina alla tre som var med på bild!

    SvaraRadera