måndag, december 13, 2010

Nu går det inte som jag tänkt men....

..det som funkar får ni se iallafall. Överföringen av mina bilder krånglar lite ikväll. Det tar jättelång tid att överföra bilderna, det brukar gå väldigt snabbt i vanliga fall. Men här kommer några....
Lucka 13, idag är det Lucia......
 ..och då var det vackra stjärnor i mitt paket, lite silverglänsande och lite vita.
 Och en julklapps beställning blev det oxå... (riskfritt att visa)
 Sen blev jag lite sugen på tomtarna igen..... eftersom jag inte får tag på några linnefärgade eller vita handdukar så får jag prova på röda..... en tomtekille med grön luva......
...och en tomtekille med blå luva.....
Sen blev  Jonas vantar färdiga oxå ..... medan jag väntade på symaskinen.
 Jag hade tänkt visa ett par bilder till ..... men jag får lägga in dom imorgon om jag kommer ihåg det...( har handlat nåt .....som är typ garn..... och mönster .... väldigt kul och fint och "sött")

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar