fredag, januari 14, 2011

Lite Let´s Dance och....

..full speed på stickorna!!
 Visst är dom fantastiska... alla dansparen i Let´s dance. jag blir alldeles förundrad över hur dom kan lära sej att dansa sååå himla bra på bara "nån" vecka. Jag frågade min "gubbe" ikväll om inte vi skulle kunna lära oss tex quick stepp.... Vad tror ni han svarade??? NEJ!! Han tror inte att vi skulle klara det...
Iallafall så är det bra att sticka till.. så nu är båda skaften klara och...
..hälen. Några cm kvar till tå av maskiningen... får sticka vidare imorgon, har lite ont i händerna just nu.... brukar bli så när jag sticka mycket.

Och jag har kollat min "räknare"... det är inte många kvar nu... knappt 100 stycken sen.... blir det dragning... knappt jag kan vänta. När räknaren slår 10.000 då talar jag om exakt när dragningen blir... så "hälsa på hos mej nu och skriv in dej i" Mr linky" rutan om du inte gjort det  så är Du oxå med i utlottningen!!

Kram

1 kommentar:

  1. Jag är också imponerad av dansparen. Quickstep ser kul ut, men att hålla reda på alla hoppen....?? Nä här får det bli tryckare och möjligvis någon enkel bugg. Räcker för oss !! Ha en härlig helg !! Kram Eva

    SvaraRadera