söndag, januari 30, 2011

Morgon , midda eller kväll...?

Ja inte vet jag riktigt vilken tid det är på dygnet men jag har lyckats titta ut och inser att det är nog kväll. Pappersnäsdukar har jag i drivor, det ser nästan ut som om det har snöat inomhus....hur mycket "snor" kan man ha egentligen?????Huvudet känns som ...ja, inte vet jag men det är nog lite "tjockt" även där....hela verkstadens sandpapper har jag nog i halsen.... kanske nr 3...? eller nr2 i kornstorlek, för inte är det den finaste av dom inte.
 Mao har jag då legat i sängen hela dagen, Jonas har varit mycket förstående och tyckte nog lite synd om sin mamma... men jag hade ju lovat att fixa märkena på hans byxor.....
här kommer en närbild.... det blev 2 märken. Jag fick dom i postlådan häromdagen av Hoffmans design. Så detta är vad jag lyckats åstadkomma idag... nu går jag och lägger mej igen... kanske blir jag piggare imorgon....

Kram

8 kommentarer:

  1. Vad tråkigt för dig !! Men det går snart över !!!Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Krya på dig med vinsten från min blogg
    torggumman! Du vann en bok med stickmönster, så skicka din adress till
    torggumman@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Vilka jättefina mönster!!
    Blev han väl glad för?!
    Låter inget vidare med din förkylning:
    Hoppas du inte smittades när du var uppe hos mig!
    Krya på dig!
    Grattis till din vinst!
    kram//syz

    SvaraRadera
  4. Har du gått och blivit förkyld. Ja du vi har haft det 1 vecka här hemma. Sofia skall till skolan men Fredrik över väger jag att han får stanna hemma några dagar till.
    Krya på dej Kram

    SvaraRadera
  5. Måste lägga till ett inlägg till. Det e tack vare dej att jag fick tag på dessa fina mösnter med Winx på. Så en stor Kram och Tack.
    Finns det någon till av alla dessa sidor du har som är bra och att man kan lita på att ta hem mönster ifrån så tar jag gärna det tipset .
    Kram

    SvaraRadera