söndag, januari 16, 2011

Nu är det tösnö igen!!!

Flera cm blötsnö hade det kommit imorse .... sen har det regnat istort sett hela dagen... nu fösvinner den nog... snön alltså. Blir det vår då???? Nackdelen med detta väder är att det bildas så STORA vattenpölar överallt och det är svårt att inte stänka när man kör bil. Man får väl göra sitt bästa...

Kalsongerna gjorde succé!!! Grabben blev glad och skämten gick varma... vad ska det bli? Örngottet blev oxå bra... något att dregla på ...och kanske drömma om ...?

Nåväl... fotbollsträning på fm blev det ..och då måste jag ha "nåt i händerna" ... jag hittade en strumpstickning som jag började på.... troligen förra hösten, Jag hade stickat skaften och gjort hälen på båda. Stickor 2,5..... lite små att hålla i, nog därför dom inte blivit klara tidigare.....  men som fotbollsstickning blev det alldeles jättebra. Nu är det dax för tåintagningarn på båda sockorna kvar....förhoppningsvis blir dom klara inom kort.
Sen är det tröjan oxå..... måste ta tag i den igen...

Har kollar räknaren .....31 besök kvar till 10.000 .... jag sätter avslutsdatum när jag passerat!

Kram

2 kommentarer:

  1. På vissa ställen är det djupa sjöar med vatten OCH kvardröjande tjocka iskokor, lurigt att köra!

    Jag stickar sockor med magic loop så jag får båda gjorda samtidigt men det får ju du med! Bra lösning, undrar varför man aldrig ser det i sockbeskrivningar?!

    SvaraRadera
  2. Här är det geggamoja utom på grusgången som man plötsligt kan gå på utan att halka. Har du också sådana halvfärdiga stickningar ? !! de är säkert klara med ett kick !!! Kram Eva

    SvaraRadera