onsdag, januari 05, 2011

Trettondagsafton....

.och lagom lugnt. Varit och handlat idag... måste ha mat som INTE är julmat!!! Julresterna har tack och lov tagit slut så nu fick vi fylla på förrådet av vanlig mat igen,.
 Och eftersom jag har semester så sydde jag så klart!!! Köpte ju lite nya broderier från smartneedle..... bokmärken. Dom är sååå söta.
Jag har sytt fyra stycken än sålänge... men det blir fler ... En jättebra "ge bort" grej  istället  tex en blomma.
Sen hälsade jag på hos Syz oxå, hon är så gullig!!! Hon hjälpte mej med min nya banner. Så nu har jag en vårsida på min blogg. För våren ÄR ju i antågande eller...?

Kram

3 kommentarer:

  1. Om några månader har vi nog snöfritt, tror jag
    :-)
    Här har det snöat hela dagen, inte häftigt, men ändock kommit ner mer vitt.
    Ha en skön ledig torsdag!!!

    SvaraRadera
  2. Nice´a bokmärken! Gillar verkligen dom.
    Din rara arbetskamrat var hos mig l ä n g e på eftermiddagen.
    Här snöar det också så våren får nog tyvärr vänta ett tag!
    Men du valde den bannern jag trodde!
    Kram//

    SvaraRadera
  3. Så vårfint på bloggen din !!!! Och så häftiga bokmärken ! Jättebra gå-bort-present !!! Ha en skön kväll ! Kram Eva

    SvaraRadera