torsdag, februari 24, 2011

Det var en gång ett par vantar....


Så här såg dom ut....nu finns bara en kvar ......Jonas var och matade fåglarna...när han skulle kasta bröd till dom så följde vanten med.... ut i vattnet for den.....

 men Jonas har en mamma som  gillar att sticka ( det sa han iallafall till sin fröken) och idag när Jonas ville åka skridskor så tog jag med lite garn och några strumpstickor.....snart är paret klart. Den ensamma vanten får agera extra vante om det nu skulle bli så att Jonas behöver mata fler fåglar med vantar.
 Ett beställningsjobb.... en badhandduk till en man i sina bästa år....? broderiet kommer från Urban Threads.
 Det gör detta oxå..mycket välgjorda broderier. Jag vet inte hur jag ska göra....
 ..antingen ha den som gästhandduk eller göra.....
..en spishandduk...jag får sova på saken och tänka till imorgon bitti. Jag ska troligen ha den ena med mej som inflyttningspresent i helgen...så jag  måste bestämma hur jag ska göra. Tips...?! Vad tycker du...?! Om du skulle få den i inflyttningspresent hur skulle du vilj ha den ??? Spishandduk eller som gästhandduk???

Kram


1 kommentar:

  1. Skulle nog vilja ha den som spishandduk.
    Tur att du är duktig på att sticka ;-)
    Ha en skön fredag!

    SvaraRadera