lördag, februari 19, 2011

Elvis Presley....

Hittade jag ...på historiekanalen...kul och intressant. Jag gillar hans musik men jag spelar den inte så ofta tyvärr, i dokumentären handlar det om honom, hans karriär och familj.... Han var en riktig snygging!!!       Och lite annat blev det oxå...
 Här kommer en liten "kavalkad av bilder på det jag har gjort de senaste dagarna.....
 ...torgvantar...i alpakka från SandnesGarn..... vinröd och petrolblå....
 ..knappar hittade jag oxå.....som passade perfekt i färg och form.
 Varma och gosiga......
 Tack Emlou för att jag fick prova ditt mönster....Jonas vill ha ett par oxå men inte den färgen.....
Sen fortsatte jag på min egna tröja..det går framåt sakta men säkert....
Imorgon bär det av till SYFESTIVALEN!!!! Det ska bli sååå roligt...även om jag inte tänker handla så himla mycket är det bara trevligt att åka dit och kolla (handla mycket...haha, klart jag ska handla).
Bäst jag går och lägger mej nu...

Kram

4 kommentarer:

  1. Hej Bettan! Hur gick det med torgvantarna? Jag håller fortfarande på att virka på min första =)

    SvaraRadera
  2. Fina torgvantar! Jätte snygg färgkombination! Och arbetet med tröjan fortsätter :)

    SvaraRadera
  3. Vad snygga dina blev! (Nu ligger jag hopplöst efter här känner jag... ;))
    Är det samma blåa vi har kanske?

    Ha en fin söndagkväll!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så fina de blev! Mina är inte alls så långt komna, men det går framåt i alla fall, sakta men säkert :-)

    SvaraRadera