fredag, februari 25, 2011

Fredag och lite trevligt sällskap.

Men först måste jag visa Jonas vantar...
 ..dom blev helt färdiga imorse, eftersom jag är ledig har jag tid....
 ..lite tid tog jag till ett besök på stan och bokrean...jag hittade denna bok bara sådär....jag tror att den passar med tanke på titeln.....
 ..sen blev det "trådaffären"..fylla på lite trådar som tagit slut.....
 och sedan hälsa på syz en stund...mera garn blev det...(konstigt)...
 ..och lite pärlor...jag köpte på mässan såna fina stickmarkörer....och tänkte att såna kan man väl göra själv....
 ..och det kunde jag. Mina favoritfärger, turkos blå (draksten) och olivgröna pärlor...blandat med rosa och små glaspärlor....
 Senare på kvällen typ vid middagstid fick vi fint besök...en STOR bernersennen  vid namn Atlaz, tittar lite förstrött på oss..."vad sysslar ni med då" tycks han tänka....
Lika bra att slappa vidare....
Han är en riktig liten (stor) goding, så snäll och trevlig och bara helt UNDERBAR!!!!!

Nu ska jag nog inta sängen...måste ladda för imorgon..... (hoppas att jag får kaffe på sängen..jag fyller år!!)

Kram

6 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen!!! Önskar dig en riktigt trevlig dag. Kram!

    PS. Boken är riktig mysläsning, jag har den i bokhyllan.

    SvaraRadera
  2. Skickar en stor grattiskram till dig!

    SvaraRadera
  3. Grattis! :)

    Och vad tjusig Atlaz är... Måste vara hur mysigt som helst att gosa ner sig i den pälsen! :)

    SvaraRadera
  4. Hipp hurra, grattis på din födelsedag! Hoppas du har en riktigt, riktigt bra dag!

    SvaraRadera