söndag, februari 20, 2011

Nu har vi varit där.....

..i Älvsjö på syfestivalen.....
 Inte så väldigt mycket folk  och på sätt och vis är det helt ok....
 man slipper trängas.....
 man får vara glad och handla, handla, handla.....
 Och visst blev det lite handlat!! Knitpro...blev bara sååå sugen på att prova dom, har hört så mycket positivt om dom.
 Och när man ska handarbeta så måste man se lite ...nya läsglasögon blev det ( i år igen), likadana som förra gången...tycker att dom är så snygga!!
 En bok hittade jag oxå....den såldes hos Sveriges stickförening.
 Lite undertråd till broderierna och några stora spolar men färg som det är STOR åtgång på...
 Garn med jojoba.....
En stickbok till.....
 ..och lite mer garn.....
Lite tyg som jag ska använda till foder i mina väskor....
Ja det blev en hel del saker...vilken tur att det är lååång tid till nästa mässa!!

Kram

3 kommentarer:

  1. Lite avis är man ju helt klart! :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt du har haft varför e den inte här hos oss. Men jag får nöja mej med nu på fredag symässan. Får se om det e något att ha.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ser fram emot symässan i Malmö... men jag får nog se till att vara stenhård med inköpen. Är nog säkrast att ha en tillåtenmängd kontanter och lämna kortet hemma :-)

    SvaraRadera