torsdag, februari 17, 2011

Vi har en "jämn" födelsedag i släkten.

Gubbens syster fyllde 50 häromdagen, hon firar med att åka båt och skämma bort sej själv och sin make men massagebehandlingar och andra mysigheter.
 Jag tycker att hon gör alldeles rätt i att göra nåt för sej själv vid en  sådan födelsedag...vi ville ge henne nåt som hon kan ha andvändning av så det blev ett stort badlakan men namnet och en lite "läckerbit" på. Broderiet har jag "fått" av Mina Quiltar ...mycket användbart!!!! Speciellt till jämna tjej födelsedagar!!!!!

Fortsätter men provmönstret.... det går bra ....jag jobbar på. Det största problemet ( om man nu kan tycka att det är problem) är att det är svårt att hitta knappar som passar till den petrolblå färgen.....för jag har bestämt mej för just petrolblå knappar!!!!

Kram

1 kommentar:

  1. Ojoj, här går det undan med vantarna. Jag har gjort en halv innervante. Men jag har en liten halvårsbebis som tar den mesta tiden... Fina färger du har valt, ska bli roligt att se dem klara. Ha det gott!

    SvaraRadera