fredag, mars 18, 2011

Det ska väl börjas i tid.....

...Lilla Jonas har varit på fredagsmyskalas.....kompisen fyller 8 år och bjöd till kalas, en fredagkväll med tacos, chips och lite leka krig. Jonas har haftdet jättetrevligt. Mycket trött vid hemkomsten så jag fick titta på Let´s Dance alldeles själv....
Sockorna blev klara...Jonas älskar dom redan...dom sitter sååå bra m på fötterna!!

Och eftersom sockorna var klara så behöver jag nåt mer att sticka på framför tv:n.... jag tog tag i ärmarna på min kofta...inte så kul precis.... jag får nog vänta lite till med dom, jag är så dåligt motiverad att göra dom färdigt. Jag kollar nog i nån av mina stickböcker som jag köpte på syfestivalen...kanske hittar jag nåt där som jag vill prova....

Kram

4 kommentarer:

  1. Det e väl klart att det skall börja i tid undrar bara när min börjar?

    Ler Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det blir tidigare och tidigare ;)

    SvaraRadera
  3. Härliga färger på koftan.

    SvaraRadera
  4. Tack för uppmuntringen om mitt syrum! Jag ska tänka på att det snart är klart, och att jag faktiskt har tur som får ha ett alldeles eget rum till mitt garn :-) Ha en fin lördagskväll! Kram

    SvaraRadera