onsdag, mars 30, 2011

Jaha, då blev det klart idag...

våra fönster sitter nu på plats.Det var väldigt kallt när man kom hem från jobbet.
Här kan man nästan tro att jag har kanonrena fönster...men det finns inget fönster där!! Fönsterkillarna kom inte som jag trodde vid 7 tiden, jag börjar kl 9,15 och åkte hemifrån kl 8,45...då hade dom INTE kommit. När jag kom hem på eftermiddagen vid 15,30 hade dom hunnit 3 små fönster på framsidan och plockat bort alla 3 fönster och dörren i vardagsrummet.... Kl 17.00 åkte jag och pojkarna hemifrån för det var så kallt och vi kunde inte sitta och äta mat hemma...( Mc Donlds blev det då)..vi kom hem igen vi 19.00 tide och då var det klar och SKIT KALLT inomhus.Sen har vi försökt plocka tillbaka blommor och lite smått och gott...får väl fortsätta imorgon....

Jag tycker att jag behöver koppla av lite oxå...det här garnet köpte jag på syfestivalen ...det ska bli sockor till mej..... med aloe vera, E-vitamin och jojobaolja i.

Innan vi kom hem så köpte "gubben" en ny datastol till mej,...den andra blev lite trasig i armstöden...dom gick av när stora sonen lånade stolen i sitt rum....(konstigt att tonåringar inte kan sitta som "folk", dom sitter och hänger och klänger på möblerna....eller oxå är det fel kvalitet på möbler idag...)
Nu blir det sängen och ett VARMT täcke...ska plåstra om foten oxå, var på apoteket och köpte salvkompresser som ska vara bra till brännskador...har haft "öppna"skor idag...och uppknutna skosnören..inget som får spänna över foten...jag hoppas att blåsorna håller sej hela ett par dagar till...vill inte ha nån infektion det blir så jobbigt.

Kram

2 kommentarer:

  1. Här händer det en massa bra saker....nya fönster, ny stol och nya sockor. Dina blåsor ska väl snart vara läkta också. Ha det gott !!! Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Skönt att allt är fixa nu!!
    Sköt om foten!!
    Nu kanske du får tid med min jacka! Ser fram mot det. :D
    kramizz//

    SvaraRadera