tisdag, mars 22, 2011

Nu är resten klart oxå...

...ja, så här blev dom...

Rosa, ton-i-ton....

blå, ton-i-ton

turkosblå, ton-i-ton....

och slutligen orange ton-i-ton....eftersom det ska hänga tillsammans tycker jag att det är snyggare om man inte blandar i för många färger, jag fick "fria händer" så då gjorde jag som jag ville!!

Här är namnen i samma färger på svart botten, ska fästas på korgar så man ser vad  som tillhör vem.....?!

Och visst hann jag med lite på min sjal oxå...tror att jag gjort nåt fel nånstans....för mönstret är lite, lite "vingligt"...men det får vara som det är...det blir nog bättre i slutänden...och det är bara jag som ska ha den.

Kram

6 kommentarer:

  1. Vilka fräcka handdukar och tjusiga färger ihop. Det blir riktigt snyggt i det badrummet. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Attans vad produktiv du har varit!!!
    Hur snyggt som helst!!
    Jag har ett uppdrag till dig! Hör av dig när du har tid!!
    Kramiz//syz

    SvaraRadera
  3. Jättefina handdukar med härliga färger.
    Sjalen kommer också att bli bra.
    Ha en skön onsdag!

    SvaraRadera
  4. Vilka fina handdukar du gör. Ser verkligen läckert ut med egna namn på.

    SvaraRadera
  5. Härligt att var och en har sina gena färger och namnet på: fint!

    SvaraRadera
  6. Vad tjusiga handdukar du har gjort. Vad glada dom måste va som får dom.
    Kram

    SvaraRadera