söndag, mars 13, 2011

Sådär ja..nu är alla...

..på plats. Alla har kommit hem och det är lugnt....skola och arbete imorgon.
Så då fixade jag färdigt mina uppifrånochnersockor.....dom är helt olika i färgen men ändå lika.....
..och inte gick det åt så mycket garn som jag trodde.... jag fick väl börja på ett par till...men jag gör dom frånresårentilltån den här gången men båda två på rundstickan.... vilket problem jag fick innan alla maskorna satt på rätt plats på stickan...det tog ett tag...hjärnan spelade mej ett spratt, man är vane människa och har man alltid gjort på ett sätt så blir det lite problem när man vill prova nåt nytt...

kram

6 kommentarer:

  1. Jösses vilken fart du fick på dessa strumpor.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Finfina sockor :-) Mitt handarbetande får nog vänta....till ett annat liv känns det som :-o! Kram Emelie

    SvaraRadera
  3. Oj vad du får till sockorna på samma sticka. Undrar om jag skulle kunna hålla reda på det ?!! Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Mmm... vilka härliga sockar. Jättefina!!!
    Fattar inte alls hur man bär sig åt för att sticka två sockar samtidigt???

    SvaraRadera