tisdag, mars 08, 2011

Semledagen!!!

Fantastiskt gott!! Ellerhur??? Jonas ville ha en semla efter maten....
...och det skulle vara en VANLIG semla som han brukar få.
Vi andra testade croisant semla...MYCKET gott!!! Mats bakade dom efter maten. Mmm tänk att semlor ska vara så gott....
Leka måste man göra oxå.... Albin provar detta med skägg....skumskägg ala Yes diskmedel...
..det verkar fungera på små gossar oxå.
Sen blev det lite tv, Mentalist och Cesar Milan, mannen som talar med hundar samt lite stickning...nu är fram och bakstycket klara...ska bara plocka upp för halsen....och sticka kragen. Det får bli morgondagens projekt!!

Kram

4 kommentarer:

  1. Vilka roliga semlor ni åt !!! Vi skippade semlor. Tommy äter inte grädde. Vi firade semledagen med småländsk ostkaka och hemgjord jordgubbssylt . Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med semlor men vi skippade dom igår har ätit för mycket gott. Söta dom var med skägg klär dom HAHAHA.
    Du vet du någon sida med broderi som man kan lita på med seglings båtar på. Nu e jag i farten igen.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Gott med semlor fast jag åt ingen igår men de blir väl en kanske framöver. Dom har ju flaggat med semlor sen jul, annat var de förr då affären var stängd på söndag o semlor var på semla-dagen ;*)

    SvaraRadera
  4. Mmmm semlor! Jag gillar dom vanliga klassiska! Inget nytt spännande för mig inte ;-)
    Fina YES-tomtar!
    Ja, nu är det spännande att se hur löpen tänker infalla....??? Kram
    P.S Bidde ingen syjunta ikväll för mig, trött. Kanske en annan kväll!? D.S

    SvaraRadera