tisdag, mars 01, 2011

Svårt att välja....

..ja, lite ångest får man väl...jag vet inte hur jag ska göra.
 nu har jag stickat och sticka och inser att det gröna garnet INTE räcker till båda ärmarna och dessutom halskanten....så nu repar jag......
 ..och börjar om, provar med mönster likadant som framstyckena.......
..eller ska jag kanske göra gula ärmar???? Jag har 5, 5 nystan gult kvar .... men bara 4 gröna. Jag tror nog att det gula skulle räcka.....vilken ångest...risk för att det blir ett "påsjobb" i garderoben  föreligger.....

Kram

3 kommentarer:

  1. sticka mönster men en gul kant längst upp på ärmen...eller börja med gult...

    SvaraRadera
  2. Inte helgula ärmar...Kanske randiga, där det är bredare gula än gröna ränder? Låt inte superfina koftan bli liggande nu!

    SvaraRadera
  3. Tror heller inte på helgula ärmar, men har inget riktigt förslag att ge dig.
    Kan nog bli bra/fint med samma mönster som framstyckena.
    Ha en skön onsdag!

    SvaraRadera