fredag, april 15, 2011

Fredag...lugnt och rofyllt....

....extra pojkar som ska "lana" inatt...närmare bestämt 3 +. Nu finns det sammanlagt 5 tonårsgrabbar med basröst och lika många datorer i grabbarnas rum....dom har lovat att inte prata så högt.... ja, ja det vet vi ju hur det blir...tur att man får sova en stund längre imorgonbitti....om man kan förstås.
Iallafall så har jag hunnit med ett framstycke och har nu börjat på det andra som ska ha knapphål...... jag har räknat ut var dom ska sitta och markerat ut på det färdiga stycket...får hoppas att det "håller " hela vägen....Jag har avmaskat för det första knapphålet ...det verkar iallafall stämma med måtten....hihi.

Önskar SOL imorgon...ska försöka göra fint på uteplatsen....

Kram.

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får sova gott i natt fast du har en massa pojkar hemma. Har de också påsklov nu?
    Jag hoppas också att det blir sol fast jag jobbar hela helgen. :-)
    Ha en skön lördag!!!

    SvaraRadera
  2. Lustigt att det där lanandet ska gå av stapeln på natten... :-D
    Hoppas ni kan sova ändå och att det blir en lugn förmiddag iaf!

    SvaraRadera