torsdag, april 14, 2011

jag har fått en award....

..av Evas Pysselsida. Och ska nu skriva 8 saker om mej själv...Det är inte alltid så himla lätt att skriva om sej själv men det är intressant att läsa vad andra skriver om sej. Jag gör ett försök... 

 1: Glad, 2: Oftast väldigt positiv, testar gärna vad jag kan (eller inte kan) inom handarbete. 3:Gillar andra människor. 4:Älskar mina barn, min man och min övriga familj. 5: sitter gärna hemma , tillsammans med trevliga, glada vänner och äter nåt gott. 6:Gillar INTE städa ihjäl mej...lagom är bäst.
7: Tycker om våren då kan jag sitta ute på vår altan och få fräknar på näsan. 8:Älskar att läsa...BRA böcker!!

Nu ska jag ge denna vidare...men jag har så svårt att välja ut bara nån (8st)...så ni som finns i mina favoritbloggar...ta gärna för er av denna utmaning och delge mej och dom som läser bloggarn,  Dina  8 saker om just DEJ!!
Jag lovar att jag ska läsa.

Har suttit en stund på stick kafeét på FB, resultat....lite till på framstycket....det vänstra....

Kram

4 kommentarer:

  1. Såg din fina tröja när jag var in på stickcaféet och tittade.
    Har haft en latdag och fick inte fram något handarbete fast jag tänkte på det.
    Hoppas du får en skön fredag imorgon!!!

    SvaraRadera
  2. Hej, Bettan!

    Om 8 saker om dig själv- Ja. det var väl ungefär så jag hade trott om dig, hi hi. Ungefär som jag...

    Kram Inka

    SvaraRadera
  3. Grattis! kära syz!
    Det stämmer ganska bra på dig tycker jag
    Kramizz//Syz

    SvaraRadera
  4. Tror du är ganska så ärlig också eftersom det gick så bra att känna igen dig i de 8 punkterna från det man ser av dig i din blogg! Trevligt!

    SvaraRadera