fredag, april 08, 2011

Jaha nu funkar det igen ..en gång till ialafall...

jag får väl forska vidare i hur man gör för att få till det med bilderna...
Iallafall så kom det ett stort paket till mej idag ...i min brevlåda....

                                                 Innehåller fina inslagna paket.....
det ena innehöll garn.... vackert blått och ljuvligt lila....
Ett te och en liten doft.... det är vinsten från Vilma i Danmark!!! Och jag blev såå jätteglad!!!!
Fö så har vi haft lite  gäster, "skogens" har varit här och ett par till, vi har ätit gott, köttfärs paj och bacon och purjolöks paj till dessert blev det glass, chokladbulle och kex... Mmm så gott, magen står i 4 hörn!!!Vi spelade lite Bosse bildoktor...jag var visst inte med i det vinnande laget...men jag är lika glad ändå...vi , tjejer gjorde vårat bästa!!!!! Nu blir det nog sängen...är ganska trött....

Kram

1 kommentar:

  1. Vad roligt att få paket på posten! Nuförtiden får man ju annars bara räkningar och reklam... :)

    /F

    SvaraRadera