fredag, maj 06, 2011

Framstycke är äntligen klart!!!

Ja, det ena förstås..jag ett framstycke kvar....
..ska genast börja med det!!

Då var det fredag igen, gubben jobbar och grabbarna har hoppat isäng...ja, inte den äldsta förstås..han är "ute" eller rättare sagt hos kompisar på "landet". Det är vad jag ska tro iallafall...jodå jag vet faktiskt med säkerhet att han är där. men det känns alltid lite konstigt när barnen börja vara lite "stora" och vill klara sej själva. Visst, han fixar det men det gör inte jag.....det spelar nog ingen roll hur gamla ens barn blir, jag är ju mamman iallafall ...även om jag blir 100 och han är 70 så kommer jag säkert att "oroa" mej lite...... Minsingen beslutade att han skulle sova på pappas plats inatt...och det gör han verkligen, sover sött som bara den....Så gubben får låna äldste sonens rum.... ja då har vi "roddat" runt så att alla vet var dom ska vara, för att vara på plats...

Kram

2 kommentarer:

  1. Ja fy för den dan mina pojkar ska ut på egna äventyr!! Hoppas jag lär mig...??? Mysigt att lillkillen vill sova hos mamma fortfarande! Här sover vi alla tillsammans eller varsin förälder med varsitt barn. Gäller att passa på :-) Tack för tumhållning! Denna gång skulle jag bli riktigt besviken om det var tomt... Sista chansen för just denna kombination som jag tror på så mycket! Kram

    SvaraRadera