fredag, maj 27, 2011

men.....

..hoppsan då...en tetra med parasoll på....
Jag erkänner...jag har varit på bolaget idag.Hittade ett "lådvin" i expressen som fått 5 getingar och nu  på sommaren ( den kommer  det lovar jag) är det gott med lite lättare vin. Så jag bestämde mej för att prova...mycket gott och lättdrucket. Värt att prova!!

Sen blev det lite stickning oxå...inte på den gula stickningen.... utan en som jag börjat på för lääänge sedan.Nu håller jag på att repa upp den, återvinning tror jag attdet kallas för  : )

Iallafall så har jag  bestämt mej för att prova Tant koftas idemönster.....

..det tog lite tid att räkna men nu har jag börjat ...ett knapphål finns det ....nu ska jag bara räkna ut var nr 2 ska sitta...

Kram

2 kommentarer:

  1. Ahhh så gott! Och passar bra till stickning för man njuter så ini bängen då ;-)

    SvaraRadera
  2. Lycka till med knapphålen, det går nog bra. Ha en fin helg.

    SvaraRadera