söndag, maj 08, 2011

Vilken underbar söndag !!

Alldeles fantastiskt väder med en STOR sol på himlen!!! Ja vad gör man då...? Man, eller rättare sagt jag har suttit ute och ätit frukost...kollat in "grannarna" som jobbat och gjort så fint hos sej och haft stickningen i händerna... fräknarna har frodats på min näsa...jag hoppas att det är riktigt många som syns imorgon...
Och eftersom jag har suttit med stickningen så blev framstycke nr 2 klart. Nu är det bara ärmarna kvar...sen får jag börja på nåt nytt om jag vill....varför gör man så...ser nytt handarbete innan det gamla är färdigt?! Jag "ser" hur mina tröjor och sjalar och andra vackra saker bara formar sej framför mej ...vet inte hur jag ska får råd och tid att få alla sakerna klara....  : )
Får väl tänka ut nåt.......

Kram

1 kommentar:

  1. Visst har det varit fantastik dag, alldeles förträffligt att bara ligga och slappa på balkongen ;)
    Kram Lizzan

    SvaraRadera