söndag, juni 05, 2011

Inte lika varmt som igår....

..men det gör inget, det har varit en bra dag ändå. Vi har provat glasen i "hamnen".... den första i sommar. Visst har vi ätit glass innan men "hamnen" är nåt speciellt.... Sen blev det lite grillat till kvällsmat och nu är det Tv....
 Men lite nytta ar jag ändå gjort...igårkväll faktiskt..kan lägga den här först idag. Han som fick den fyllde år idag...och att ge nåt lite mer personligt tycker jag om!! Jag tror att dom som känner honom vet precis ....!! Grattis Ho-ho!!
Sen har jag suttit och knåpat lite på min kofta...kan inte bara lämna den åt sidan för att jag vill sticka en sommartopp.... Nu har jag då kommit fram till ärmarna..... jag har räknat ut hur många maskor det ska vara kvar längst ner vid handleden...och hur ofta jag ska göra intagningarna, hur många intagningar det ska vara...nu får jag bara hoppas att det stämmer i slutänden...jag har lite på längden kvar men jag gör ärmarna först så vet jag hur mycket jag kan göra på längden... så att garnet räcker HELA vägen!!!!

Kram

1 kommentar:

  1. Glass är gott och nu är det minsann glassväder. och koftan blir jättefin . Kram Eva

    SvaraRadera