tisdag, juni 21, 2011

Lite mycket att stå i...

..ibland blir det bara så. Vi blev bjudna på 5 årskalas!!! En liten söt tjej som firar 5 år ...det är stort, bjuda på tårta och kaffe och få lite presenter. jag som bara har pojkar vet inte vad en tjej vill ha men vi köpte lite indianpärlor och några små pärlplattor. Det gick hem kan jag säga!!! Man har väl lite tur ibland, Jonas hjälpte tösabiten att pärla, han tycker oxå att det är ganska kul  att "pärla"!
Sen skulle jag sticka lite ..... då vill stora gossen ha skjuts......det fick han, han skulle lana med kompisarna...(ingen sömn där inte).
 Men sen....fick jag iallafall igång stickorna..... här syns att jag maskat av för ärmhålet.....och så blev det lite strul med mönstret....
Men jag tror nog att det ska gå bra...jag "nöter" väl på lite till och ser vad som händer...normalt hade jag nog repat upp eländet...men jag tycker att just den här toppen är sååå j..la snygg!! jag ska nog göra avigvarvet oxå sen blir det sängen...är så väldigt trött...!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar