måndag, juni 06, 2011

Om jag hade haft många armar....?

..då hade jag varit bläckfisk.

Men nu är jag inte det. Jag hade stickat alldeles tokigt med ärmarna och missade att jag hade dubbelt så mycket maskor att minska när jag hade gjort dom minskningarna som jag trodde att jag gjort klart.....!?!
Iallafall så blev det FEL!!!! Och jag repade upp båda ärmarna och började om..nu är en ärm näääästan klar och dem andra på godväg.

Svenska flaggans dag är det oxå...det missas inte ..det står i varenda tidning och alla flaggor vajar så vackert på sina långa vita stänger. Så vi, familjen tillsammans med "skogens" och Ho-ho´s tog oss en tur till restaurangen...Vi firade med att INTE laga egen mat eller tända grillen. Jättemysigt!!!! Alla fick det dom gillade bäst, ingen behövde ta hand om disken...alltså alla blev glada. Vi avslutade dagen med kaffe på vår altan ...och en liten "conny" för dom som ville (ingen under 20 år fick smaka såklart).

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar