onsdag, juni 22, 2011

Resestickning.....

..det måste man väl ha??? Och det ska jag fixa..
 ..det är lite jobbigt att ta med min spetsstickade topp på resan eftersom det fortfarande är lite strul med diagrammet, så jag har plockat fram ett nystan Opal som jag köpte på syfestivalen sist jag var där.Lila melerat är det och väldigt fint!!
Jag har lagt upp för ett par sockor åt mej själv, tänkte att det är bästa att förbereda lite så jag bara kan sätta igång fingrarana när vi åker,....
Vi ska åka till High Chaparral...och ha lite kul. Hoppas att det är fint väder där.... förra året hade vi inte sån jättetur, det kom en och annan störtskur...I år är det midsommar och vi önskar SOL!!!! Ja, naturligtvis tar vi med regnkläder. Albin fyller år när vi är där så lite tårta hoppas jag att det kan bli...eller åtminstone en präktig fika med mycket gott!! Annars firar vi honom när vi kommer hem. Han är ett riktigt midsommarbarn, föddes på midsommarafton för 17 år sedan....och nu är det dax igen. (att fira födelsedagen på midsommarafton, fler barn blir det inte ).

Kram

5 kommentarer:

  1. Det var ett snyggt garn !!Hoppas ni slipper regn och kan ha riktigt roligt på H CH.Det var längesen jag var där, när barnen var små tror jag. Hoppas ni får en toppen midsommarhelg !! Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Låter trevligt; familjeutflykt med födelsedagsfirning och en riktigt trevlig sockstickning!
    ha det fint, vi hoppas på en sådan där härlig sommarsolig dag!

    SvaraRadera
  3. Jaha, jag tänkte just gratulera dig ;)

    SvaraRadera
  4. Det var säkert 30 år sedan jag var på H Ch. Men vad roligt det var! Bra med resestickning, om det blir mycket regn. Ha en fin midsommarhelg!

    SvaraRadera
  5. Ha en skön midsommarhelg och hälsa och gratta sonen!
    Önskar Paradiset Kaos

    SvaraRadera