lördag, juli 30, 2011

Hmmm...Gör om och gör RÄTT!!!!!

Nu blev det lite hastigt i stickningen...jag slarvade lite när jag läste beskrivningen ( mao, jag läste inte alls).
Jag har repat upp den biten som jag stickade igår...lagt upp och stickat en "ny" bit...och nu tror jag det blev rätt, minskningarna där dom ska vara och mönstret på "rätt" plats...Att man (jag) aldrig lär sej...Alltid så bråttom med att få börja på nt nytt.
Fö blev det en sväng på stan idag..vädret har varit helt OK Några droppa från ovan på dan och en lite skur nu på kvällen. På stan blev det inget speciellt inhandlat..förutom några Singha på bolaget ( till mej och gubben) och lite rea kortbyxor till Jonas och en bil för hans veckopeng.... Inatt är det sista natten "gubben" jobbar (kör taxi) för sin chef  som fick en son på vår bröllopsdag....så imorgon fortsätter vi vår semester ...vi har en vecka kvar. Och det ger oss tid för umgänge, kortspel och avkoppling.


Kram

2 kommentarer:

  1. Vad skönt med en veckas semester till! Och ja, ibland har jag också lite bråttom men det går ju att göra om för det mesta.

    SvaraRadera
  2. Ja ibland känns det som man stickar mera "bakåt" än framåt ;-)

    SvaraRadera