måndag, augusti 22, 2011

Då har två av mina tre söner.....

..börjat skolan! Den tredje börjar imorgon...då återgår vi till det normala. Normalt och normalt...? Men iallafall till tider som bör vara ganska normala iallafall, vi träffas vid middagsbordet och pratar om hur dagen varit... snart diskuterar vi veckans läxor, prov och andra små roliga saker...! Nu hoppas vi på ett roligt och bra skolår.
I min postlåda låg det en bok idag. Om stickade strumpor...att det ska vara så roligt att sticka sockor/strumpor....förr var det mitt "hat" objekt...dom blev inte lika stora, lika långa eller ens lika snygga. Nu stickar jag båda samtidigt och garnerna är så mycket finare och lättare att sticka med. Det är s härligt, jag har garn som ligger i mina gömmor, både enfärgat och melerat...men först ska min kofta bli klar....

Kram

2 kommentarer:

  1. Mina har redan börjat med en upp start vecka som dom kör på skolan håller på till torsdagen denna vecka sen blir det normalt igen. Vad snygga grejer du broderar fattar inte hur du har tid min bara försvinner. Kram Hoffmansdeign

    SvaraRadera
  2. Hej igen Hjälp är säkert dum i huvud hur laddar jag ner mönstrena från Needelwork jag får inte ner dom på min usb minne. Tack för hjälpen Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera