tisdag, augusti 23, 2011

Nu är det ...igen.....!!

Jag vill inte riktigt skriva ordet...man vet ju aldrig hur folk reagerar...en del bara skrattar ( som jag ) andra suckar och pustar och tycker att man är TOKIG!!!
 Iallafall så är dessa tomtenissarna alldeles underbart GODA!!!! Jag har redan ätit upp en...har bara den här kvar...ska nog spara den en dag eller...två..?
Sen blev det några varv på koftan...jag har delat på ärmarna nu, stickar var för sej eftersom jag måste mäta  och prova för att se hur mycket jag ska sticka så dom blir lagom....

Kram

5 kommentarer:

  1. Ja, men var tidigt ute du!!!
    I morgon är det 4 månader kvar till JULAFTON!!!
    I dag har jag promenerat förbi 2 st hem där adventsstjärnorna redan varit uppe...
    ...eller hade de glömt att ta ner dom?
    Din tröja blir så snygg!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hörde på radion imorse innan klockan 6 att det var någon affär i Stockholm som redan har börjat julpynta. :-) Och det tycker jag är alldeles för tidigt. Men ska göra något eget hantverk till jul så är det ju faktiskt hög tid att börja nu.
    Och förresten är ju godis alltid gott oavsett om det är påskägg eller tomtar. ;-)
    Ha en skön onsdag önskar Paradiset Kaos!

    SvaraRadera
  3. Du och jag är i nästan samma läge på våra koftor, måste visa min i bloggen snart. Men det är varmt att ha den i knät nu, så jag stickar på annat.
    Finns det julnissar att köpa nu?! Ja, lite tidigt är det ju men gott godis är alltid värt att äta! :-D

    SvaraRadera
  4. Det godiset är ju förvisso galet gott, men med den konsumtionen jag vanligtvis har av tomtar så MÅSTE jag hålla mig lite till
    Sarah

    SvaraRadera
  5. Ha ha, det gäller att vara ute i god tid! ;)

    SvaraRadera