fredag, augusti 26, 2011

Pojken är piggare i dag....

.. jodå så blev det, ingen feber på förmiddagen. men en riktig snuva har han kvar...mycket näsdukar går det åt... och närspray morgon och kväll! Så eftersom Jonas var piggare så tog vi en tur till biblioteket idag.....
 Jag behövde lämna tillbaka några böcker som jag lånat, men en liten runda på bibblan blev det för att "kolla" läget....2 nya böcker hittade jag. Massor av vantar...och jättefina är dom!!! Jag ska nog sticka nåt av dom ...när jag är färdig  med tröjan förstås...!
Och den har jag kommit en bit på...halva längden på överdelen, den ska räcka från framkant till framkant...

Kram

3 kommentarer:

  1. Tackar för gratulationen :)

    Usch, låter inte kul med förkylning! Verkar vara många som blivit förkylda nu. Känns ju som lite "fel" årstid för förkylningar.

    /F

    SvaraRadera
  2. jamen fy ...verkar vara något som härjar ---snorar jag också...solveigs vantar-boken har jag, men den andra boken har jag aldrig sett...är den bra?
    Är det en gammal bok?

    hoppas grabben kryar på sig

    SvaraRadera
  3. Fin blogg du har! Hittade hit via din kommentar i en annan blogg.
    Hoppas du snart är fri från förkylningen...under tiden kan du ju frossa lite i alla vackra vantar som finns i böckerna du lånat. Det finns ju som sagt var en hel del att välja på!
    Har stickat några ur "Solveigs vantar" och hoppas hinna några fler nu i vinter.
    /Ann-Britt

    SvaraRadera