lördag, augusti 20, 2011

"Skäggiga" barn....

Det måste vara roligt att diska...för det är normalt en väääldigt tråkig syssla. Om man kan få "skumskägg" blir allt genast roligt!!
 Två "herrar" som har "blivit" med skägg....

Och arbetet med koftan går framåt, nu har jag lyckats trassla mej ur garnet och stickorna så att alla varv blir som dom ska....dessutom stickar jag båda ärmarna samtidigt...för att få dom lika långa och minskningarna på samma avstånd....snart dax att prova för att se hur jag ska sticka vidare. Hur ska ärmarna avslutas? Hur ska koftan se ur nertill? Ska jag öka lite runt "volangen" ( midjan) eller vill jag ha den rak...? Frågorna är några stycken...jag stickar vidare och provar mej fram...tålamod, tålamod...!

Kram

1 kommentar:

  1. Snart har dom skägg på riktigt, dina killar! Ska spännande att se koftan klar, vilka val du gjorde.

    SvaraRadera