söndag, september 25, 2011

Åt pipsvängen gick det.....

... vårt internet försvann, telefonen ringer och ringer men det är ingen där.....strömadapten till modemet är...SLUT!!!! Hur kul kan det vara...? Vi har iallafall en dongel och det är den jag använder nu..blir man bortskämd eller bortskämd med att allt i normala fall funkar som det ska??!! I vilket fallsom helst har vi haft en bedårande vacker dag även idag, tvätten kunde hängas ut och lite snack med grannen blev det oxå. Till eftermiddagskaffet kom vår kära granne in och bjöd på nybakade bullar!!! Otroligt goda och jättetrevligt!!! Tack snälla du för bullarna, alla njöt vi av dom!!!
Stickning blev det oxå... nu har jag tummarna kvar på vantarna...bild kommer när jag kommer åt den andra datorn (min dator) och vi fått ordning på internet och strömadaptern...ny kommer i veckan.
Mer än så här blir det inte... ha en bra vecka där "ute".....

Kram


4 kommentarer:

  1. Vilken bra granne!!! Komma med nybakade bullar :-) Vad roligt att du vill hjälpa mig.
    Maken o jag ska åka med hundarna till Idre och fjällvandra nästa vecka, så jag återkommer, när vi är hemma igen.
    /Susanne

    SvaraRadera
  2. Ja fy för trilskandes teknik!!! Sånt gillas inte alls ...
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  3. Usch egentligen vad man har gjort sig beroende av internet och datorer. Hur gjorde man förr egentligen?
    Hoppas allt ordnar sig fort.
    Ha en skön måndag önskar Paradiset Kaos!

    SvaraRadera
  4. Ja tänk man blir litet "beroende" av internet och jag tror framför allt alla trevlig människor där...tur att du fick nybakta bullar att trösta dig med ;-))
    sådana grannar får man vara rädd om.

    SvaraRadera