fredag, september 23, 2011

Då är det fredag igen!!

Och  här i familjen kör vi taxi...både betald och obetald. Den betalda taxin kör maken i natt och jag kör den obetalda.... Jonas har varit på party så det var bara att köra dit och hämta hem...Även dom stora grabbarna kan behöva bli hämtade ibland...jag vill ju ha hem dom ordentligt...så småningom kanske dom kan vara min taxi..  : )
Var till City gross och köpte mej ett par STORA lådor med hjul...att ha allt mitt garn i. Jag hade två lådor  tidigare ( genomskinliga) men det har kommit så mycket garn till den här familjen och jag vet inte riktigt var jag ska ha det... (just nu är vi lite trångbodda...och det kommer vi att vara i några år till)  Men jag kom på att om jag köper 2 lådor till så kan jag trava dom på varandra och garnet blir lite "gömt" istället för att det ska ligga påsar överallt.... dom genomskinliga var slut så det fick bli gråa...men det funkar det oxå, Jag är inte så kräsen...

Så när jag  hämtat Jonas och plockat färdigt med garnet fick jag sätta mej med stickningen en stund...Jag har kommit en liten bit på min "nya" vante....

Kram

2 kommentarer:

  1. Ljuvligt fin, som de andra!
    Stickar du av mönstren från pärm till pärm?
    kram

    SvaraRadera
  2. Arr vara obet. taxi när barna är ute och partar ,har man igen ,,jag vet!!Kram och trevlig helg!!

    SvaraRadera