torsdag, september 22, 2011

Färdiga vantar!!

Alltså..jag blev jättenöjd med mina Malung!!! Så fina färger, petrolblå/grön och ljusgrå....
 Troligen blir detta mina favvovantar i höst/vinter!!!
 Rätt roliga att gör så ...det kan bli aktuellt i nån annan färg oxå...kanske. Det finns ju så många vantar i boken som "bara vill" bli stickade......
Jag hittade genast ett nytt par som "bara ville".....Vante från Kimo.. Jag stickar i ljusgrått, vinrött och mörkgrön. Tror att det kan bli ganska fint. Har bara hunnit börja lite smått eftersom jag var tvungen att fästa trådarna i Malung innan jag fick börja sticka den nya vanten.

Kram

7 kommentarer:

  1. Vad duktig du är tycker jag.
    Ha en skön fredag imorgon önskar Paradiset Kaos!

    SvaraRadera
  2. Så fina...som vanligt!
    /Ann-Britt

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga vantar, nu är du redo för vintern ;)
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  4. Det går ju rasande fort, tycker du har nya, fina vantar att visa varenda dag! :-)

    SvaraRadera
  5. Urläckra som vanligt. Kram Hoffmansdeisgn

    SvaraRadera
  6. Såååå fina! Men vilken vantmani du fått! ;)

    SvaraRadera
  7. Vackra - supervackra - jag noterar i min bok
    ;-))
    men akta dig för tummelumm-syndromet...gör litet handgymnastik - det hittar du på min sida! Till höger där i kanten...

    SvaraRadera