tisdag, september 27, 2011

Ingen strömadapter i brevlådan....

..så vi har fortfarande "slagsmål" om dongeln och "lilldatorn", den som vi tar med oss på semestern om vi vill blogga lite...
Jag har iallafall börjat på ett par nya vantar ( konstigt eller..?) det är "hundtand" från boken Solveigs vantar...jag började på en annan vante (Kalix) men lyckades inte klura ut hur jag skulle sticka dom första varven...tvåändsstickning..jag får söka information på nätet och sticka den vanten vid senare tillfälle. Nu jobbar jag på med "hundtand" i grått och rött...bild kommer så fort vi har fixat med min egen dator och jag kan göra som jag brukar...ladda in och visa mina bilder i den...det tar alldeles för lång tid  med dongeln....
Nu blir det ett par varv till och "Mannen som talar med hundar" innan det är dax att sova...

                                               Kram

1 kommentar:

  1. Åååå, vad du är flitig med "Solveigs vantar"...
    blir lite avis...det är så många jag vill göra.
    Vill också passa på att "skryta" lite över att jag känner Solveig lite grann.
    Vi bodde grannar när jag var liten och en av hennes döttrar gick i samma klass som mig under grundskoleåren.
    Har faktiskt fått lite kontakt med Solveig på senaste tiden, just genom hennes vantar och mitt bloggande...SÅ kul!

    SvaraRadera