onsdag, september 14, 2011

Lite stickat på "skogen"...

..har haft lite pyssel med broderimönster i dag men jag har oxå hunnit sticka några varv på min "skog"...
 Det är roligt att se hur det växer fram med mönstret. Det som är mest spännande är att få se hur den ser ut när den är helt färdig ...jag har ju inte valt samma färger som i boken....
Har fått en award av skattkista. Tack för den!! Jag ska oxå svara på  5 frågor:

1. Varför började jag blogga? Jo, för att jag kände att jag kanske kunde skriva nåt om varje dag ..som en liten dagbok där jag kan lägga in mina alster och andra bilder . Det är lite lättare att titta i min blogg än om jag skulle bläddra i en bok och klistra in bilder odyl.
2. Vilka bloggar följer jag? Alla dom bloggarna som jag följer är intressanta, ger mej inspiration och gör mej oftast glad.
3.Favortifärg? Grönt , blått och naturligtvis TURKOS
4. Favoritfilm? Är ingen direkt filmmänniska, Jag gillar dokumentärer .
5.Vilket land drömmer jag om? Jag skulle väldigt gärna åka till Skottland.
Nu ska jag ge denna vidare men jag har väldigt svårt att välja ut bara någon eller några bloggar....alla bloggar som finns i min sidebar är välkomna att ta del av denna awarden. Ni ger mej inspiration och gör mej glad!!

Kram

3 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Jag såg att du fått samma Award som jag gett dig för några dagar sen, men av olika anledningar inte sagt till dig. :-)
    Ha en fortsatt skön torsdag önskar Paradiset Kaos!!!

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till awarden, den är du värd! :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till award....

    Snygga vantar det blir det där - härlig färgkombination!

    SvaraRadera