måndag, september 19, 2011

Veckans turgumma!!!!

Det är jag det! Jag har vunnit hos Evas Pysselsida...Och jag blev såååå glad. Tack!!!!Utlottning hos Evas Pysselsida.
Detta vann jag!!!!

 Och eftersom det är måndag så syr vi tillsammans...ikväll blev det en födelsedagspresent gjord. Jonas ska på party till tjej i klassen, en mycket god vän. Och som vanligt får han bestämma själv hur det ska se ut. Översta bilden tagen med blixt.....
undre bilden tagen utan blixt....handduken är svart, gitarren går i rödorange och namnet i gul/guld hållet... Jonas valde typsnittet efter hur det snirkliga på gitarren såg ut. jag tycker att han lyckade komponera sitt mönster riktigt bra!!
Nu blir det ett par varv på "Malung" innan det är dags för sängen...

Kram

5 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten alltid lika roligt. Kram Hoffmansdeisgn

    SvaraRadera
  2. Har din adress så brevet åker iväg imorgon !! Grattis igen. Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten och nu får du köpa lott!

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinsten.
    Jag tror att din yngste son kommer att bli en duktig desinger(?) när han blir stor. :-)
    Ha en skön tisdag önskar Paradiset Kaos!

    SvaraRadera