söndag, oktober 30, 2011

Då var an hemkommen med värkande fötter och trötta ögon

Riktigt bra musik spelades och dansade gjorde jag /vi...lite schlager/hårdrock....
 så varm och svettig blev man...en kall flaskevatten gjorde susen....en och annan drink slank oxå ner.....
 Här är gruppen i trappen och väntar på att få spela..."coverakuten" tror jag dom heter eller nåt åt det hållet.
 Vilken röst han hade ...sångaren.....
 ..och kilten sen...om jag kollade under...?? Näe fy på er...såna tankar har jag (nog) inte...tyvärr så såg jag inget!!
 Efter mycket sång och dans får man ta sej en öl...svalkar fint!!!!
 En annan mera schlager grupp delade scenen....med
 ett cabaregäng...väldigt duktiga och skojiga. Dom hade en magiker med sej oxå...snacka om att han kunde greja och "lura" oss....med både kort och ringar.....
 Dagen efter dagen före...hungrig blir man då...kött eller ....
..hamburgare...satt fint i lilla magen......nu ska jag ta en macka innan jag går och lägger mej...sömn blev det inte så mycket av....det får jag ta igen inatt...hoppas jag!!

Kram

4 kommentarer:

  1. Verkar ha varit klackarna i taket!
    Snyggeblusen på!!!
    Kram till dig!

    SvaraRadera
  2. Vad kul ni har haft. Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  3. Ser ut att ha varit ett riktigt drag! :)

    SvaraRadera