torsdag, november 24, 2011

2 tomtar till......

 Imorgon ska jag sy dit överhänget....
 Med knapp och knapphål.... och när jag satt och sydde så plingade det i telefonen...vem kan det var så här på kvällen...????
 POSTEN!!!! Brevet var tydligen för stort för brevlådan...?? Jag har fått större brev i min låda förut. Men iallafall så bestämde brevbäraren att jag fick hämta mitt brev på affären....
 Tada!!.... Min bok har äntligen kommit..... bläddra, bläddra, bläddra!!! massor med "matnyttigt" finns det.
Stickat lite på beställningssockorna......jag ska göra ett par med istickad häl...lätt att byta ut om det är så att man sliter ut hälen innan själva sockan är utsliten...ganska bra alternativ..eller!?!

Kram

2 kommentarer:

  1. Ja, nu har du lite "att sätta tänderna i"!
    Jag köpte boken av en tjej som sålde jultidningar!
    Har kikat i den ett tag, men glömt att blogga om den!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det är samma här. Måste hämta min bok också. Ändå har vi lantbrevbärare som alltid förut stannade till utanför och levererade vid dörren. Den servicen verkar som de tagit bort. Ska i alla fall bli spännande läsning i helgen.
    Härliga färger på sockarna.
    Kram Yvonne

    SvaraRadera