onsdag, november 23, 2011

Tjuvtitt och TOMTAR!!!

Jag har börjat på en sockbeställning...här kommer tjuvtitten.....
 Jag börjar med det rosa paret eftersom jag inte riktigt vet hur mycket garn det går åt ...om jag behöver köpa mer måste jag göra det innan helgen.... det var inte så väldigt lätt att få tag i ett fint rosa sockgarn. Annat rosa garn gick bra....Det ska bli ett rött/svart par oxå men de färgerna är lättare att få som sockgarn.
 Sen blev det 2 tomte spishanddukar till.... en i röd...
och en vit....imorgon är det nog dax att sy dit "överhänget"....
Ska sticka ett par varv till innan sängen....

Kram

1 kommentar:

  1. Tyvärr Bettan, visserligen önskar jag att vi bor närmare varandra för då skulle det inte vara så svårt att ta sig till och från Skavsta, men mina armar gör så ont nu så jag tror att jag får låta någon annan ta hand om dina fönster;-)
    Höll på att inte klara av skriva detta ens!
    Kram på dig!

    SvaraRadera